понеділок, 25 березня 2024 р.

Заняття з елементами тренінгу "Ментальне здоров'я- стан щастя та добробуту "Ти як?"

 У рамках Всеукраїнської програми ментального здоров'я "Ти як?" із здобувачами освіти 5 та 7 класів проведено заняття з елементами тренінгу "Ментальне здоров'я - стан щастя та добробуту". Обговорювали, що таке ментальне здоров'я, як подбати про себе в умовах сьогодення, переглядали відео "Герой вашого стану: хто ви сьогодні" Ти як?, виконували цікаві вправи та завдання.

    У межах заходу учнів було поінформовано про те, що в межах кампанії створено спеціальну сторінку: http://howare.com, де запропоновані контакти, посилання, поради, техніки та методики, які допоможуть піклуватися про ментальне здоров'я - своє та людей поруч.

Дбати про своє ментальне здоров'я - така ж базова необхідність кожної людини, як і дбати про здоров'я фізичне. Ментальне та фізичне здоров'я - нерозривне ціле.










Немає коментарів:

Дописати коментар